Budak Baru....

Hari ni ade sorang budak baru masuk kelas aku...
Urm.. name dia Nuruddin.. tapi pggl Amir.. APE KAITANNYER?! x de kena mengena pun. huh..



Dia dr skolah Sri Jengka.. dengar cite masuk sini coz kene buang skolah.. Kes? BULI
tp aku tgk dia mmg ade ciri pembuli pon.. kerek semacam jer.. Dah la bajet otai.. Eee, nyampahnye!!! Ingat dia tu otai sgt?! Pekah lagi otai larh!! huhu...



Dah tu.. dah la badan dia besar.. duduk depan plak tu.. betul2 menghalang dan menyesakkan pemandangan aku.. dia duduk situ betul2 tutup pandangan aku sampai separuh whiteboard aku x nmpk.. huh.. parah nih!! MyEm0.Com dah la aku rabun.. ayoyo..



Tapi... td teacher tanya markah BI dia bape.. rasannya dia jawab 83 ke 89 ntah.. adush.. MyEm0.Com nampaknye bertambah lagi sorang saingan aku...




No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)