Senior

Assalamualaikum :)


Percaya atau tidak aku dah pun tiga hari memulakan kehidupan sebagai pelajar degree tahun dua ? Tidak ? ya , aku pun tak percaya .

Pejam celik golek golek , layan drama korea , layan youtube , makan berak , pejam lagi dan celik lagi dan ulang . Tetiba pada suatu malam yang hening bapaku bertanya suatu soalan yang kedengaran amat pedih di telinga dan ngilu di hati....

Dah siap packing barang dah ?


Tu dia soalan keramat beliau . lalu aku pun dengan muka malas jawab belum lagi . Padahal satu habuk aku tak start pack lagi . Jam dah menunjukkan pukul 11.00 malam . esok pagi dah nak mendaftar kolej . Ahhh , iolls tak sanggup nak pack barang ! Nak cuti lagi !!!









adik macam seronok je aku dah nak balik uni
sob sob
*brb crying*



Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)