April already ???

Assalamualaikum :)


Goshhh , too much thing happened in March . dengan projek kolej Frenster lagi , dengan lawatan ilmiah untuk projek titas lagi , gunung ganang assignment , melawat rumah kebajikan untuk subjek social management,  elok pulak semua sahabat handai sedara mara pakat nak lahir bulan March, and many many more . sampaikan anniversary aku sendiri aku hampir terlupa . opps , sorry Abang Po . heee :P  dan aku habis duit hella lot in March . konon konon bulan 3 nak beli instax camera . acah acah before GST lah . tapi tak ada masa nak keluar pergi survey harga bagai . sudahnya duit aku dah habis beli benda benda lain . hahahaha


pejam celik pejam celik , eh dah April ?


dah ada GST . rasa malas pulak nak beli camera tu . nanti nanti lah . next week pulak aku akan fly pergi Sarawak untuk projek kolej 4Nature . mihmihmih . soooooo many things are happening now . InshaAllah next entry aku akan update sikit sikit pasal projek projek bulan 3 . banyak gambar cantik nak share ni . ahaks .


till then , tata !


Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)