little makeover

Assalamualaikum :D
instead of studying.... aku buat benda lain yang langsung tak penting . ngeh . normal-husna-be-like....

owh , next week exam

jom kita tengok semua movie yang ada

jom decorate

jom download juta lemon game baru

jom main game arcade . bukak restaurant bukak farm . setengah jam sekali tengok restaurand and farm.

jom download game story . empat jam sekali bukak phone baca episode baru

jom online sampai lebam


dan malam-before-exam-be-like.....

MAMPOS LAA BANYAK LAGI AKU TAK STUDY T_T !!!!!!!



well , it is a true sad story though.. hmm...
so tadi dengan jayanya aku dah make over laptop aku . bosan pulak asyik background sama kan




so colour theme aku sekarang mint or turquoise . i dont know but I'm really like siyesly really into this colour recently . besides pink . semua barang baru yang aku beli warna mint or turquoise.. and hari tu aku nampak jam kat vincci warna mint cantik gila nak mati dah la murah . next time aku keluar aku nak beli tak kira ! tapi takut dah habis pasal hari tu macam tinggal satu je T_T



so , next week aku dah start final exam . for two weeks . then no more asasi . no more PASUM . no more . habissss . finishhhhhh . phew ~ so , wish me luck ! doakan aku dapat poplet amin muah muah .



Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)