2014 wishlist


hey yo . so I think 2013 was just a shopping year . hahaha . memang banyak benda yang aku dah habiskan duit tahun lepas . *sigh* kalau duit tu semua aku simpan tak spent untuk benda benda tak patut , sekarang patut ada lima ribu kot at least . haish...

so last year aku rasa semua wishlist aku dah boleh potong .
I've got a laptop *even tak pink.. sobsob* , 
galaxy note 3 *ambik kau nak sangat phone baru . lepas ni jangan mintak mintak dah*
lots of accessories 
bagsssss
shoesssssss
make up ssssss
clothsssssss
dan aku dah berjaya mengait . hohoho


ni lah jadinya bila hidup sendiri . selalu wishlist tak terpotong potong pasal maklum lah mintak dengan parents selalu tak dilayan . bila ada duit sendiri ambik kau , semua aku beli . kakakakah
disebabkan keborosan last year , tahun ni harus lah hidup berjimat cermat . habis asasi ni aku berazam nak kerja . dan nak ambil kursus menjahit . errr mana satu ni ? harap harap boleh dua dua . insyaallah sempat . so , boleh lah aku shopping untuk potong wishlist tahun ni pulak . ahaks ahaks .

so setakat ni ini wishlist aku untuk tahun ni .

 aku dah lama teringin insta polaroid camera . tapi harga dia murah je tapi selalu tak terbeli pasal rasa benda ni membazir . tapi... nak jugak ! bila pandang dari sudut positive bagus jugak pasal sekarang asyik tangkap gambar pastu simpan dalam laptop . lepas tu tak print pon . lepas tu laptop rosak . lepas tu semua gambar hilang . hilang semua kenangan . kalau tangkap terus print kan ke bagus ? dan comel . teehee ~


dah lama nak beg chanel ni , tskk . tapi tak ada lah nak beli yang betul betul chanel . kopak dompet aku . hahah . aku nak cari yang replica je . aku dah jumpa dekat time square . memang jauh lagi murah dari yang jual online . tapi tapi... sekarang tengah berjimat . so pejam mata pura pura tak nampak . but aku akan pastikan before habis asasi aku akan bawak balik satu . ngeh ngeh .

an island vacation . 
aku dah cakap dengan ibu boleh tak kalau lepas habis asasi nak pergi bercuti kat pulau mana mana dengan kawan . and guess what , ibu cakap OK . like seriously ??? ibu demam ke apa tetiba senang je nak bagi . hahaha .  lagi lagi kalau nak pergi langkawi . lagi lah ibu bagi . dengan harapan mintak aku balik bersama periuk belanga dan pinggan mangkuk baru . ya , baik ada sebab . aku dah agak =,=''


get a job.


belajar menjahit . 
and mission aku nak cuba jahit sendiri satu baju raya untuk tahun ni . agagaga . 


so , that's all . sikit je kan . sikit tapi semua besar . haha . 
and oh , tertinggal lagi satu . ini mana boleh lupa . yang satu ni akan sentiasa ada dalam wishlist sampai aku besar nanti *jet jet sekarang kecik lagi je*


teehee ~
Photobucket

2 comments:

  1. Haa, moga2 tercapailah wishlist kak husna tu ya! Hihi, comel ja beg channel dengan camera tu! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks niena :) semoga wishlist awk pun tercapai ;)

      Delete

Sila tinggalkan komen anda.. =)