Those Fake Moment

this is baby montel yang sudah pun membesar . dan sangat buas -,-''

Assalamualaikum ~~
bila tengok gambar ni , teringat zaman prasejarah princess teddy kecik kecik kiut kiut dulu . ahakk . zaman rambut pendek , suka tumbuk orang , pembuli , dan.... tomboy ?

ok tu dulu . sekarang i princess  okay . kekeke ~ i suka warne pink , i suka shopping , i suka berangan , i suka semua lah yang gurl gurl ni . i siap ada boyfie lagi yuhh . tapi i cool la , i tak gediks . ahakk . yeke ? ye la !

tapi dulu , siyes bila ingat balik terasa fake gila kot zaman kanak kanak ni . 
bila gaduh dengan kawan je..... keesokan harinya , datang sekolah , semua classmate tak layan .

lil' me : wey , apsal ko tak nak kawan aku ?
fren : peah tak bagi kami kawan ko la .
lil' me : so ko tak kawan aku la ni ?
fren : eh , tak lah . aku kawan je ko . sebab aku kawan olok olok je dengan peah tu .
lil' me : bagus bagus . kita kawan tau . tapi depan peah ko buat buat la tak kawan aku .
fren : ok :D
*peah datang , pura pura tak kawan dengan fren .*

bila dah besar fikir fikir balik , tak ke bengong tu . time kecik kecik suka pakai statement kawan olok-olok . sampai sekarang tak tau ape function dia . tapi macam fake gila lah . kawan dengan A , kawan olok-olok dengan B . tapi bila B suruh tak kawan A , kita pun pura pura tak kawan A depan B . siapa kawan siapa sebenarnya nih ? -,-''

dan lagi . kalau member tak nak kawan je , boleh main ugut ugut pulak . 
ko tak nak kawan aku , aku tak nak bagi kau pinjam mainan dah .
ko tak nak kawan aku , aku suruh abang aku belasah kau .
*yang paling best*
kau tak nak kawan aku , aku report cikgu !

then cikgu masuk...
A: cikgu ! B tak nak kawan saya !
B: mana ada !
cikgu : B , kenapa awak tak nak kawan dia ?! salam cepat , mintak maaf !
A and B bersalam .
A (bisik) : muahaha , padan muka kau
B : bangang kau !!

nak lagi best , report dekat mak . 
then esoknya antara dua je . samaada si emak yang over backup si anak tu serang kanak kanak yang tak mahu member dengan anaknya yang sakai , atau serang emak kepada kanak kanak yang tak mahu member dengan anaknya yang sakai tu .

"hei tipah ! apsal anak kau tak nak kawan dengan anak aku ? kau ajar sikit anak kau tu !" kata emak si kanak kanak sakai .
"dah anak kau suka buli orang , memang lah orang tak nak kawan" kata emak kanak kanak lagi sorang .
bla bla bla pot pet pot pet 
*di akhir rancangan , drama tarik tarik rambut pun berlaku . sekian *


then bila dalam kelas , cikgu suka puji melambung lambung fav student dia and hentam habis habisan student yang paling dia tak suka . 

cikgu : awak ni kenapa malas sangat ? (sambil tarik telinga) kerja rumah tak siap (tarik tarik lagi) cuba awak tengok Husna tu , tak pernah tak siap kerja rumah . kesian dia masa dia habis sia sia sebab kena dengar saya membebel kat awak .
lil' me (dalam hati) : sape suruh kau membebel . pffft =..=''
depan cikgu : tau tak pe *senyum sambil pasang muka heaven*
bila cikgu keluar je , terus keluar taring . duduk atas meja , berlari lari , buli orang , terjerit jerit . then bila cikgu masuk balik...

cikgu : siapa yang buat bising tadi ???
lil' me : *terus pasang muka heaven* ntah cikgu . budak budak ni main kat belakang tadi .
cikgu : awak tolong tulis nama siapa yang berjalan dan buat bising . 
lil' me : ok :D

terus bangun tulis kat papan hitam . buat dua border , berjalan and bising . muahaha . masa tu memang rasa paling berkuasa sekali ah . memang diktator . pantang orang buat bunyi sikit , terus tulis nama . padahal sebelum tu , dia lah yang paling hantu sekali .


ahakk , teruk sungguh zaman zaman jahiliah dulu . kekeke ~ tapi sekarang tak . sekarang i cool uolls . ahakk .


terjumpa gambar ni dekat FB . LOL , time ni form 3 kot . zaman i slim . kekeke ~

sekarang zaman i superslim :P




Photobucket

1 comment:

Sila tinggalkan komen anda.. =)