saya taknak...

husna berkata kepada semua orang.....

Frogibu , una tanak pegi sekolah esok .

Frogcikgu , saya tanak buat oral forum tu esok .

Frogcik naga , saya tanak siapkan teks forum untuk kita esok . (apahal aku kene buat sorang2 ne??!! :face29:)

Frogantu galah , saya tanak kene buli esok . tiap2 ary da kene buli . isk2 :face21:

Frogayah , saya tanak iron baju . tolong la iron kan .

Frogladang , saya tanak lalu ikot awak pagi esok tyme nak pegi sekolah .

Froghidayat , saya tanak teraba bontot awak dah . sumpah tak sengaja . sape suruh duduk dekat dengan tangan orang , padan muka . hahahaha

Frogacap , saya tanak kene conteng tangan dengan awal dah .

Frogququ , saya tanak awak terpodot mesej salah nombor dah .

Frogmira , saya tanak dengar awak ketawa tutup mulut dah .

Frogsek2 korea , saya tanak dengar korang ketawa sampai bergegar satu kelas dah sebab borok pasal mamat korea .

Frogcikgu anuar , saya tanak dengar cikgu sebut perkataan SRK dah . tolonglah .

Frogdiri sendiri , saya tanak tulis ape-ape dah sebab dah tak taw nak tulis ape . wahai saudari husna , adakah niat anda yang sebenar membuka komputer bagi menyiapkan teks oral ? atau buat entry baru di malam hari ?

semestinya buat entry baru ! bhahaha ~

p/s~ kepada sesape yang bace , harap bersabar . penulis belog sedang mengalami sindrom kemerengan tahap 3 . sekian , terima kaseh .



No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)