Surat Cinte...

Ahaha...
hari ni aku bosan sangat. disebabkan kebosanan yang melampau, aku pon memutoskan untuk mengupdate blog.
keje umah satu habok x buat agi.. hehehe..
malasnyew...! hehe
MyEm0.Com
Barang-barang back to school pown x beli agi..
kasot, beg, alat tulis, pencil box.. n others.. sume x beli lagi.. ntah bile nk beli, aku pown x taw..
baju skolah pon x siap jahit lagi..


glitter-graphics.com
oh ye..
surat chentaku sudah dibalas! ahaha
and he say YES.. huhu
so mulai tahun depan, kami akan bersama . aku akan berada disampingnya setiap masa dan ketika.. ahaha

tapi.. ntah nape, aku rasa was2 plak.. nak ke x nak ek.. padahal dulu aku yang mintak. bile dah diterime, aku plak yang cam x seres.. hmmm...
eh2.. kepada sesape yang sedang membaca, kalo ade org bace la.. jangan salah sangka ya.. hek3..
bukan surat chenta dari laki.. eh, tapi memang laki pown yg balas nih..
erm.. i mean.. warden tuh laki.. hehe
surat chenta yang dimaksudkan dia sini ialah surat permohonan masok ostel.. ahaha
hmm, aku dah pon diterime.. skarang ni terpulang to me nak masok ke x nak..
tapi kalau masok.. terpaksalah aku berpisah..
MyEm0.Com
berpisah buat sementara je.. huhu
hmm, terpaksa berpisah dengan computer, enset, mp3 ohye.. lagi satu. TV .. oh no...!
i really can't survive without them! mg src="http://dl6.glitter-graphics.net/pub/408/408566mibyu8c1hk.gif" width=25 height=34 border=0>


glitter-graphics.com

so skarang.. camne ek.. nak masok ke x haa?
MyEm0.Com
Pekah n Rosyam x dapat masok.. Miera pown same..
Mimi n Matno dapat.. yang laen x taw la..
hmm..MyEm0.Com


glitter-graphics.com

lapa la pulak.. ari ney aku x makan nasi lagi.. huhu

erk.. slurp.. nampak sodap je donut neh..

lapa.. lapa.. lapa..!!!
nak gi makan largh!
hehehe
papai




No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)