Pergi.....

Semalam... uhuk
wuwuwu... anak sedara aku dah pergi meninggalkan aku sendiri.. isk3..
kenapa dia pergi dulu? why?? padahal dia kecik agi.. isk3..
hmm, x sampai dua bulan agy dia sempat hidop kat dunia neh.. dah nak pergi..
hmm, dah la dia baby first yang keluar dari ehem2 kuning.. cian ko kuning.. anak pertama ko dah mati.. wuwuwu



glitter-graphics.com

Hmm, semalam.. dalam pukul 8.15 malam.. ayah nak kuar, kene pegi mesyuarat PIBG.
nape dia buat malam2 aku pown x taw..
Si
Momo ni suke lepak kat atas tayar kete.. pastu, yah x pashan plak dia ade kat situ..
bile nak undo kete... ehmm, dia gilis dia skali...
MyEm0.Com
ibu dah terjerit, aku and huda terus kuar nak tengok ape yang jadi.. ape yang aku nampak ialah... MyEm0.Com Momo macam meronta-ronta.. wuwu. skali tengok sebijik cam ikan idop yang dicampak dalam kuali panas.. MyEm0.Com
pastu.. dia mengesot ke tepi sikit.. kaki dia dah x leh gerak dah.. dah patah kot.. pastu kaku gitu je.. dah x gerak2.. isk2.
sadis betul..



glitter-graphics.com

yang huda plak.. meraung sekuat ati.. MyEm0.Com dah macam orang kene histeria pon ade.. dia terjerit2.. haha.. pastu salahkan ayah.. huhu..
aku yang dari nak nanges jadi tergelak MyEm0.Com plak bile tengok huda camtu.. aku rasa kompom jiran2 sume dengar huda meraung.. haha
ibu pun call maklong.. tempah anak kucing dia 2 ekor.. baru la huda nak diam.. hahaha


glitter-graphics.com

hmm... so, sampai di sini sjalah.. tamatlah riwayat hidop Momo.
Moral of the story is.. pesan la kat anak2 kucing korang sume supaya...
JANGAN SUKE LEPAK ATAS TAYAR KERETA...!
kalo x, ni la jadinyer...
aku doakan roh Momo gumbira sentiasa.. uhukk



glitter-graphics.com

eh, ni nak cite sikit...
malam tadi kan... aku STUDY.. wakaka
percaya x? percaye laa... hehehe
tapi study sambil men mesej la.. keh3.. MyEm0.Com
aku baca sket jew.. pastu buat nota.. hmm, ade la sampai kol 3 pagi..
pastu.. bangun tido kol.. ehmm, 12.50 'pagi'
hehehehe
MyEm0.Com

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)