KiTty!!

Ehem2.. haa, seperti yang dijanjikan.. hari ni aku akan mendedahkan gamba-gamba terbaru yang baek punya!!
korang yang tengok pasti akan terpesona, terkesima, ternganga, ter.... ter pape je lah..
don't think negatif, hehe.. gamba kucing lorh..
ngeh3.
ni la dia anak2 kucing aku.. meow2... comey..

yang ni aku x tau la yang mane.. rasanya Yumi kot.. x pashan ekor dia.. huhu

yang ni Momo kot... alaa, gamba ni kabur la.. (harap maklum, jurugamba x professional.. aku la tu)

yay, comey nye diorang rapat2... kalau la aku boleh jadi kecik n dok ngan diorang.. best nye..

kabur laa.... but still cute..


eh, ni bapak dia.. huhu.. adush.. x nampak muka!! hitam sangat!!


ni mama dia.. Kuning.. huhu


mama n papa sedang bermesra-mesraan.. huhu, diorang slalu lepak same2.. huh...


ok la tu. dah banyak gamba yang aku dedahkan hari ni.. x boleh banyak2.. nanti menimbulkan fitnah.. huhuhu








No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)