MerDeka??

Merdeka? Bile? Tahun ni aku rasa macam hari merdeka x disambut pun.. Maybe coz bulan 8 dah puase kot.. Perarakan pun 40 minit je thn ni.. X meriah langsung.. Sambutan pun x menggalakkan. Kalau tahun lepas, time aku balek kampung.. sepanjang perjalanan tu berderet kereta yg bumbungnye penuh ngan bendera.. Tapi tahun ni, boleh kire brape je kete yg pasang bendera..
~kete aku pun x letak gak.. hehe :P

Ramadan? Hmm.. Tahun ni, aku rasa aku dapat menjalani bulan ramadan ngan mudah gile.. kacang je.. Nafsu makan aku yg slalunye menggile tu terpadam buat seketika.. Slalunye kalau time recess, aku mesti rasa lapo giler.. tapi skarang skt pun x lapar.. Time balek pun gitu gak.. Slalunye haus tahap gaban.. Tapi skarang x.. (lagipun ayah x bagi duit blanje.. kejam..)

Ramai kawan2 aku yg x puasa coz 'cuti'.. Aku tgk je diorang makan.. Tapi sikit pun x teringin.. Pendek kata, aku langsung x terkesan dengan makanan di siang hari.. Tapi bile time malam, aku asek carik makanan je.. Maybe sebab tu kot aku langsung x lapar time siang! hahaha

Skolah cam bese.. Nampaknye berita yang membimbangkan aku selama seminggu tu x terjadi.. Alhamdulillah.. Aku x kene panggil cikgu disiplin.. Kawan2 aku pun x pulaukan aku seperti kaba angin yg aku dengar.. Fuh, legaa.. Alia? Lantak dia la! Semuanya gara2 dia! holiday aku terganggu.. Walaupun aku rasa agak janggal bile dekat ngan dia skarang, aku buat dunno jerk! Kalo x nanti takut bercekik pulak!

ok la tu.. esok sku sambung membebel lagi.. daa..
p/s~ nape ayat aku ari ni skema sket??

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)