BerJaLan LanCar...


Rancangan last minutes aku berjalan ngan jayanya.. hehehe.. Nak tau rancangan ape? Rancangan x nak gi skolah.. kui3.. Lebey kurang mcm dlm gmbar ni la muka kesian aku masa cakap kat ibu x nak gi skolah tadi.. huhuhu
Ntah nape ari nih aku rasa letih jer.. Tu yang rasa malas tu.. Lagipun cikgu math xde.. Presentation BI lak aku saje je nak buli Ayu.. Biar padan muke dia kene present sensorang.. keh3...
* Candy-Hum Graphic *
Oh ya, aku dah beli dah buku kedua Beast Master tuh.. huhu, x tau nape, buku kedua dia tu.... Sedey la plak.. Nak nanges aku baca.. (mmg dah nanges pon).. huk huk.. MyEm0.Com
* Candy-Hum Graphic *
Hmmm, Safekah dah ada pakwe.. hahahaha... Nama dia Haris.. Ntah la ensem ke x.. Tapi minah senget tu kate encem.. huhuhu... Aku? still single.. x payah la couple2 nih.. haha.. (Ceh, padahal mesej gak ngan dak laki..)
~Kepada Afiza, kalo ko terbaca post ni, jangan bagitau pekah yang aku mention dia sebagai budak senget ye.. Kalau x nanti takut aku plak yang senget kene blasah ngan dia.. huhu
Uhuk2.. buku teks sivik aku dah hancur.... Kalau x boleh repair terpaksalah ganti ujung taon nanti.. Ni semuanye keje Muhammad Ericksen yang baek hati dan bertanggungjawab x terhingga tu... (First time aku tulis name penuh kwn2 kt blog.. haha) wuwuwu... Eric pinjam buku aku, pastu dia gi tinggal kat mana tah.. Bile ujan, basah la.. Mujur aku jumpe.. Dah la lembap, bucuk lak tu.. yekk...
Malangnye nasib.. buku teks geografi pon ilang.. uhuk2... Ni semua jadi masa aku x datang skolah seminggu ari tu.. Macam2 bende buruk jadi kat aku.. Lepas ni kalau dapat mc seminggu aku x nak datang kejap je.. dah fobia tinggal harta bawah meja lame2.. Taon depan aku xnak la dah tinggal buku bawah meja.. Fobia2...

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)