Baca Buku..

Girls Myspace Comments
MyNiceSpace.com

Tau tak kenapa aku letak gambar ni? Sebabnya... Aku pun tak tau.. hehe...
Homework tak buat lagi.. cuti tinggal 2 hari jer lagi... Adoy!!
Asek baca novel jer...

Hurm... aku baru balek dari kampung petang tadi... Bocan giler dok sana. Melopong tengok tv je keje aku. Dah la x de geng...
Nak tau aku dok sana bangun pukul brape? hehehe...
Tidak ku sangka.. rasanya aku dah set jam kat enset supaya bangun kol 8.30.. tiba-tiba ku celik mata... sudah pukul 12.30 daa.. Terlambat bangun 4 jam jer... hehehe...
Balek sana x gi mana2 pon.. Sekadar dok umah nenek je.. ingatkan nak ajak ibu pegi umah maklong.. bolehla amek kucing lagi.. huhu..
Tapi malangnya ibu kate TIDAK... isk isk... x dapat aku nak bwk balek kucing yang wane putih tu..
Ape aku merepek ni..
erm..
erm...
erm....

* Candy-Hum Graphic *

Jadi kesimpulan untuk post kali ni.. Rajin-rajinkan diri anda baca buku ye.. hehe

2 comments:

  1. eeellloooww...

    addlah sy kat blog sy..

    www.chentacomey.blogspot.com

    THANKZ!!!

    ReplyDelete
  2. eeellloooww...

    addlah sy kat blog sy..

    www.chentacomey.blogspot.com

    THANKZ!!!

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen anda.. =)