Akhirnya...

Yezza.. akhirnya tiba gak ari Jumaat yang dinanti-nanti...
dapat la aku rehat-rehat jap 2 hari..
tadi exam math.. blh la..

smlam paper sejarah susah giler!!!
dah la aku x sempat baca buku.. masok plak bab 6.. memang kantoi la..
jangan fail sudah.. MyEm0.Com


minggu depan ada lagi exam.. KHB, geografi, n sivik.. huh..
tadi kat skolah aku pakai spec.. diorang gelak kan aq!! hua...
diorang kate nampak lbh mechet.. slame ni aku nampak x mechet ker? (mmg pon) MyEm0.Com
pastu my fren test pakai spec aku.. smart giler!! ish, nape la dia x pakai spec.. MyEm0.Com


hmm, esok besday Farhah.. nak bagi hadiah ape ek?

hmmmmmm..... ape ye... bagi pensel sebatang je la..huhu

Mimi ngan Pekah dapat cuti.. sbb demam.. mimi 5 hari.. pekah 7 hari!

x aci betul! best la diorang... MyEm0.Com









comey la gambar nih!!


No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)