Hihi... HoLLidaY.!!




yeah halluu again... hik3.. em.. what news..? nothing dear... ahakz.. ow ya.. it's HOLIDAY now..!! great huh.? but juz great 4 u guys.. coz i'm not going anywhere.. haha.. hmm.. hope u enjoy ur holiday..
haa... so, act aku baru start cuty ary selase baru ni.. coz we hav kem at skul n hostel.. hoho... ad claz dr pg, sampai mlm.... so fun!! ahakz.. act, it is fun.. cuz i can see him everytime! haha..
n ary slase tu.. dye blanje aku conetto.. hihi... yum2.. huhu... lawak gler... tyme rehat tuh,, aku tgh dok mngadap meja kosong doing nothing kt dlm klaz.. tbe2 dye datang.. then says "jum jalan.." hihi... lalu aku pon bangun n amek beg n follow him.. ngee~ dari start kuar klaz uh, sampai la masuk klaz blk.. sume orang tegor!! malunye.... dah la tyme jln nk g koop tu bersepah dak2 form 5 tyme tu... sume tgk jew.. aku wat muke kering jew.. bak kate nadia.. "redah jerr..." hek3
pastu sampai kat tangge nk g tandas pompuan.. terserempak plak ngan mimi.. huhu.. mimi pon seperti biasa menjalankan aktiviti mencegah maksiatnyew... haha.. dia ngan ain tarik aku jaoh2, tggl topek sorang2.. hak3..
tp pastu aku pegi blk kat topek... pastu jln2 menuju ke arah klaz... tgk2 da ad ckgu kt dlm klaz... huhu... aku pown dgn muke slamber (beserta conetto yg msh bru dijilat sedikit di tangan) masuk ke dlm klaz dgn penuh bergaye... hak3.. ngeee~~ aku sengeh je kat cikgu tu... cikgu siap tegur agy.. "amboi, sedapnye dye mkn eskrem.. x nk pon ajak org.." aku pon juz senyum n menyambung aktiviti menjilat eskrem tuh sampai abes.. huhuhu...


smalam plak... his bezday.. huhu... aku da beli hadiah.. tp x bg agy... xtaw la camne nk bg.. kat skolah je kot.. aku belikan perfume adidas... huhu.. harga?? dirahsiakan.. ahakz.. so,, kitorang pown bergayut la spanjang hary.. haha.. bez... tp aku rase dye lebey byk borak ngan huda compare wit me.. huh!! bia la... bakal adik ipar lah katekan... hak3...

n smalam... hmm... aku gayut ngan fadhli gak!! haha... but he juz a fren k.. not more than that.. but i feel sumthing wrong sumwhere la... hmm... ah, nothing la!! lagypown.. he's already taken now!! hahu... congratz babe... her name is amani.. hope korang hepy2 jew... n hope aku pown hepy jew.. huhuhu

haha.. sempat lg topek tangkap gmba conetto dye tyme aku kene tarik ngan mimi n ain tuh.. huhu

 ngee~~ his mine u know.. mine..!! hihi

 ma new pic.. hihi



haha... thats all for this tyme la... bubbye 4 now guys.. daa~~ 

looks yummy!!
 

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)