TIRED OF CRYING.. T_T



Hari ni.... bencinye!! oh, i really hate this fuckin' day!! dari seawal aku celik mate subuh td... air mate aku da pown mengalir... bencinye.. sakitnye hati... argh.. don't u know how much i hate u??
hmm,, really hope today is Sunday.. so i can get back to the hostel sooner!! da x tahan dok umah! benci!!

hmm.. hari ni aku da blk dari negeri sembilan.. act, dari smalam lagy.. tapi smalam tbe2 plak ibu nk tdo kat umah nenek mak.. so ary ni la baru blk umah... n hey, module x ciap agy!! ahakz...  

hey,, i got   story to share la.. hihi^^.. aku da bebaek ngan Pekah.. haa,, at last!! so lorh.. huhu .. really hope aku xkan gado2 ngan dye dah.. penat la gado ngan dye.. didn't get any benefits..

hmm... that's all la.. x taw nk tulis pe.. haha...

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)