Craving

Craving is just weird. It's like thirst. But a thirst for food, or even stuff. By stuff i mean, I sometimes feel the crave to go shopping and stuff....... hahaha. But that thirst I tell you, it really kills me inside lah. It's like selagi tak dapat, dia macam ada satu feeling tak senang hati. Buat apa pun tak tenang.

Tapi kalau kau tahu apa yang kau crave to ok lah. Boleh pergi cari benda tu and makan. Kalau craving nak pergi shopping, boleh pergi shopping. Masalah aku sekarang, aku tak tahu apa yang aku craving. But I got this feeling of wanting something so so sooooo bad. Tapi tak tahu apa dia ! Urgh ! Aku selalu jadi macam ni tau. Sadis betul =..=''

Dari petang tadi aku dah cuba macam macam. Maybe I crave something sweet.... so I ate a lollipop. Nope. Still got the thirst. Oh, Maybe I crave something sour... so I had tomyam for dinner. Nope ! Definitely not craving for tomyam. Haaaa , maybe I crave for some caffeine. So I made myself nescafe. Aku even buat nescafe tu strong gila. Bancuh dua packet dalam satu cawan. Guess what? NOPE ! Still not the answer.

So now aku tengah cuba tahan diri dari menjerit dan dipandang pelik oleh roommate aku dan cuba fikir apokobondo eh yang aku nak sebenarnya sambil dengar lagu kuat kuat pakai earphone dengan harapan boleh distract diri sendiri dari perasaan craving yang dah nak masuk tahap cipan.

Godamit lidah serta tekak just tell me already wat yu wan !!!!!!



Photobucket

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)