Heart ♥


Yesterday was the best day ever :)
muahahahaha . balik kolej senyum je . tidur pun senyum je . bangun tengah hari pun senyum je . gila dah gamaknye .

so , pagi tu , aku terlambat bangun lagi actually . mujur la Abang Po sampai lambat . so sempat la aku bersiap dengan tenang . tak la macam hari tu . ahahah . dalam pukul 11.30 pagi tu aku dah siap dah actually . then dia cakap nak pergi breakfast dulu . so sementara tunggu tu sempat aku siapkan final assignment untuk IT . mujur jugak aku buat pagi tu pasal balik malam . due date hari ni . miahaha . dah siap assignment tu , tunggu lagi . nak pergi makan kat cafe segan pulak sorang sorang . dah la aku macam over dressed je nak pergi cafe pakai macam tu .

dalam pukul satu baru lah dia sampai dekat lrt university . ponat den tunggu -,- . so , destinasi first kami ialah times square... again . haha . aku ni kononnya nak shopping kasut tapi tak tahu sampai situ macam semua kasut jadi tak lawa . time tak de duit hari tu semua lawa nak mati . oh dunia sangat kejam !

sampai sampai ts aku terus nak cari tempat makan . I was so so so craving for food . last aku makan tengah hari jumaat . and masa tu dah pukul dua hari sabtu . siapa tak kebulur wey . first jumpa mcD . aku dah nak masuk je but Abang Po ajak makan dekat Old Town . aku tak pernah makan kat situ pun . so , aku ikut je lah . tapinya.... puas kami pusing pusing cari Old Town tak jumpa . Abang Po cakap baru makan kat situ semalam tapi lupa kat mana . aku dah la lapar gila . memang time tu aku mogok lapar ah en . senyum pun tak nak . huh


and at last , jumpa jugak Old Town . restoran tu sangat tersorok dalam times square tu . menyusahkan je . grrr . bila dah lapar , bukak pulak menu semua gambar macam sedap gila.. hahah , korang bayang jelah muka aku pilih makanan macam mana time tu . rasa macam nak order semua je . Abang Po sampai takut tengok aku bila lapar macam tu . dia cakap aku pandang dia pun macam nak makan je . hahaha . it's normal dear . kalau ditakdirkan kita sesat kat padang pasir and there's nothing left to eat , maybe I'll eat you . I'm serious. I love my belly more .

gergasi nak makan

okay tipu . tu semua makanan aku . air yang kecik tu je Abang Po punya . hahahaha . dumpling tu share . masa sampai float tu kami dua dua terkejut . like ohemjii besaunyaaaa . tak sia sia aku order lol . and Abang Po semestinya sangat jeles tengok float haku . hoho .

le float gergasi and le lubang hidung gergasi


nasib sedap and cukup untuk buat aku kenyang . lepas makan baru lah dah boleh senyum semula . ketara gila kot mood aku berubah time lapar and kenyang . now you see me . wakakaka .

 tinggi kan i'olls . hihi
okay tipu . tu ilusi optik semata . ini yang realitinya . tu pun aku dah pakai wedges hangpa tau dak T_T


then jalan jalan jalan pusing times square . main quitack kat etude house , usha kasut , beli gelang . pot pet pot pet . then masuk romp . aku memang dah lama nak belikan Abang Po baju . so alang alang tu , belikan je lah kan . first first tu dia pilih baju corak kecik kecik macam orang tua . and i was like.... "jangan la  yang tu . macam baju nenek abah !" and he was like "fuyohh , style gila nenek abah" and i was like =..=''

then jumpa satu baju ni macam cantik je . cepat cepat suruh dia pergi test baju tu . tunggu punya tunggu dia keluar je dari bilik apatahnamanya tu aku macam.................. asdfghjkl i'm melting . tetiba berdebar gila time tu . jarang kot aku berdebar camtu . macam bongok je rasa . cepat cepat cakap "ok , cantik" and suruh dia tanggal baju tu . tak sanggup nak tengok lama lama . phew ~ panas muka . lol . Abang Po if you read this JANGAN SENYUM !

then pergi lowyat and last pergi mid valley . first nak tengok wayang tapi bila fikir balik macam dah lewat je . lagipun hari sabtu tiket mahal . lol kedekut . last last main bowling . Abang Po cakap dia dah lama tak main bowling . so aku ni dengan harapan ok lah kot main bowling . tak ada lah aku kalah teruk kot . sekali... ambik kau strike aje . koman koman pun sembilan . aku pulak asyik masuk longkang je . tak pun tiga je yang jatuh . final marks dia dua kali ganda kot dari aku . semangat suruh aku tangkap gambar tapi tak sempat pasal screen dah reset . haha padan muka . dah la bet siapa kalah kena cakap i love you . memang tak la ! sah sah memang aku yang kalah -,- (you know i never said i love you to him before . sadis kan . haha)


playing around in forever 21 like lol


and...... akhirnya... jeng jeng jeng..
kami selfie berdua . loooolll . dah berapa lama couple ni first time selfie berdua . ya ya . kami noob . shut up .


goyang , pelik , and aku nampak kecik -,-

 disebabkan geram , aku offer diri nak tangkap sendiri . dan ini hasilnya . super goyang and nampak mata sebelah je . good job husna good job . *pat my back*


memang tak de bakat . *nangis dalam selimut*

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)