Last Day of MC.. huuuu

one of de many pix i take tyme lawatan gi KL ary tu..

Hari ni hari last aku dapat ponteng skolah.. lalala~ hmm, terase sgt malas maw g skolah esok.. but ad exam!! (sbb tu la aku malas..) huhu.. tp terpakse digagahkan jue diri ini tuk bertemu si die..  ahakz... huhu 

esok exam khb jew.. dat's all.. coz sblm rehat exam arab.. 
disebabkan aku x amek subjek arab.. so.. khb je la esok.. huhu.. adoy.. malas bangat dey maw study.. can sumone plz tolong studykan untuk sye..? =.= huhu.. ary jumaat plak.. juz math only.. hmm, yg tu kacang jee.. ish, tp aku takot la nk exam sejarah n geog..  setelah selesai sesi gossip2 bersame mimi, tirah, aina n de gang di tepi pagar td.... menurut sumber... soklan susah.. ish.. seramnye... huhu

haa, nk taw cerita gempak x?? smalam ostel ad spotcheck!! abes sume barang dlm loker ckgu keluarkan.. uish.. x taw la segale surat2 aku slamat ke x.. huhu.. da la mimi g bace segale surat2 tu!! hadoy... malu.. huhu.. bertuah punyer budak.. da la org suh tolong amekkan baju.. dye g amek skali dgn coklat kat dlm loker tu.. pastu tolong mknkan.. huk3... bertuah2... pastu form3 tgh gempak skarang... segale rahsia hampir terbongkar.. couple plg trok kene skarang.. fatin vs momo.. tirah vs zack.. minah vs alep.. naim vs aiza (pasangan chacks!! haha) yg plek nyew, name aku n aina x naek pown.. haha.. sooo good... =) arap2 x kan naek.. x mo la.. dak2 ni ramai yg kene pakse putus depan cikgu.. huuu.. sungguh sades... huhu..

p/s~ td topek call.. hihihi ^_^

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)