New Life....

assalamualaikum... hehe..
da lame x tulis blog.. busy la skarang. ostel pon blk sebulan skali jew. hmm..
so skarang aku juz nk cerita perkabaran terbaru dlm idop aku..
now, i'm happy.. hehe.. nmpknye.. pilihan aku mmg tepat. x sia2 aku pilih abg T. Atau name sebenarnye..
ehem2.. huhu.. 
Ahmad Taufiq Hafeez bin Ahmad Sukri.
thanks.. coz u make me forget about everything that hurts me before this. make me alwayz smilling n keep smilling. cuz u said u like to look at me when i smile..
so i will always smile for u. i will never cry in front of u cuz i know u don't wan to look me crying.
n i also... don wanna cry again.. cuz crying juz make me tired n don bring any advantage 2 me.. n i hate crying!
it  juz keep hurting me.

skarang.... orang yg dulunya plg aku sayang... orang pertama yang aku penah syg smpai mcm tu skali
seumur idop aku.. dah pun jd orang yg aku plg benci.. org yg pnh aku bnci sampai mcm ni skali seumur idop aku.
kenapa..? kenapa ko mesti hadir dlm idop aku? yg mulenye bwk sinar kebahagiaan... tp sebaliknya.. menutup segala suis cahaya happiness dlm diri aku..
dan skarang pon.. ko msh cuba menutup suis2 tu... tapi ko dah klh... sbb ada orang yg dah tolong bkk kan blk suis2 tu.. dan dye lbh pntas dari ko. baru je ko ttp, dye tros bkk blk.. dan lps dye bkk tu, dia awasi suis tu supaya x leh ad org dpt ttp suis tu blk..
haha.. ape aku merepek ni... aku pon  x taw... ape yg  aku taw, aku benci lalat...!!!!
kenapa la dye kacau idop aku... smpai skarang pun.. ade ke ptt dye g bgtaw topek yg kitorang penah couple dulu... ngaku plak couple!!! dulu x ngaku!! bangang towl!
mmg aku x kan maafkan ko sampai maty!
dah la tu... wat saket aty je.. baek aku borak psl topek..
oh ye... kitorang dah kantoi.. haha.. my parent da taw.. ckgu2 pun ad yg da taw.. dak form 3 sume da taw.. form 1,2,5... pon da taw...
haha..sabar je la...
tp ibu ngan ayh x mrh pon... so, aku on je la.. huhu..
n now.. i'm so happy... dye baek sgt... slalu blanje aku. huhu..
n also.. so caring n sweet.. haha
aku cayaaaaaaaaaang ko!!!
poebe n alwayz!

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)