Cuti...

Hurm.. esok dah nak start skolah balek.. Homework x siap lagi.. Malasnyer..
folio pun x buat lagi nih... Hadoi.. penatnyer...

Pagi tadi pegi umah nenek.. Maklong datang.. Tibe2 Makngah pon datang gak.. tapi cousin aku tak ramai yg dtg.. dorang sume tinggal kt umah jerk.. tu pasal la homework x siap lagi nih.. coz tadi gi umah nenek..
(tapi bukak internet tak pe pulak.. bukannyer terus nak buat homework pon..huhu)

MyEm0.com
Hihi.. smalam aku dah tepon dak tu.. first aku mcg dia malam ari jumaat tuh.. tapi dia x bls.. pastu aq tepon dia.. tapi x ckp pape pown.. diam jerk..
Ari sabtu lak.. pagi tuh aku tepon.. tanya ni sape, tapi dia taknak ngaku.. merapu-rapu jer ckp.. pastu dia letak tepon..
Malam tuh aku tak puas hati lagi. haha, aku tepon lagi skali.. baru kitorang borak2 skt. dia pown dah ngaku dia sapa.. hihi.. so hepi.. tapi tibe2 dgr suare laki.. maybe ayah dia kot.. terus dia letak tepon.. huh, baru je nak borak lama sket.. kacau betul! tapi xpe, dapat gak aku borak ngan dia kejap..
MyEm0.Com

petang tadi aku kacau adek pekah.. huhu..
Kalau pekah tau mati aku kene cekik ngan dia!

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.. =)